Silnik Kamaz Turbo

Silnik jest po kapitalnym remoncie przeprowadzonym w autoryzowanym serwisie Kamaza. Czytaj niżej szczegóły! [skocz]

Planujesz remont Kamaza?
Już dziś zadzwoń i zamów swój silnik!!!



Fot. Silnik Kamaz Turbo
Zobacz więcej zdjęć silnika Kamaz Turbo!


Krótko o nas - Czym się zajmujemy?

Przeczytaj informacje o naszych kwalifikacjach do naprawy silnika Kamaz Turbo tutaj.



pełen profesjonalizm              gwarancja satysfakcji


Części zamienne

Posiadamy PEŁEN asortyment części zamiennych do Kamaza. Oryginalne części sprowadzane z Rosji jak również zamienniki produkowane w innych krajach są dostępne "od ręki". Wysyłamy kurierem DPD lub UPS jeszcze tego samego dnia. Towar trafia do klienta dnia następnego.

UWAGA! Wielu sprzedawców części do Kamaza oszukuje swoich klientów wciskając podróbki jako części oryginalne. Nie daj się nabrać! Nie ufaj nieuczciwym sprzedawcom! - u nas na pewno w 100% zapłacisz za to co zamówiłeś!!! Po 25 latach spędzonych przy Kamazie potrafimy poznać podróbkę po zapachu.



pełna gwarancja 100% GWARANCJI
na Oryginalne Części
lub zwrot pieniędzy!*

* - W razie uzasadnionej reklamacji
wymieniamy część na nową od ręki!


Silnik Kamaz Turbo - Gwarancja 6 miesięcy

Kapitalny remont silników do Kamaza Turbo obejmuje rygorystyczny i żmudny proces sprawdzania wszystkich nawet najdrobniejszych części. Każdorazowo gdy element jest zużyty zostaje wymieniony na nowy lub jest regenerowany. Długa praca nad silnikami pozwoliła nam osiągnąć perfekcję. Nasze silniki NIE KOPCĄ!!! i NIE ZUŻYWAJĄ OLEJU!!!* Posiadamy szeroką wiedzę o dostępnych częściach na rynku i ich zastosowaniu w silnikach. Zależnie od rodzaju zastosowania silnika (teren, ładunek, model auta, rodzaj zabudowy) może on być dostosowany do potrzeb klienta. Lista niektórych czynności przeprowadzanych podczas przykładowego remontu silnika:

* Zużycie oleju mieści się w fabrycznych normach wysokoobrotowego diesla.
180 dni gwarancji
  • równanie stóp wału
  • nowe tuleje wałka rozrządu
  • nowy wałek rozrządu + pasowanie wałka na tulejach
  • wał (w przypadkach kiedy stary nie nadaje się do naprawy)
  • korby (regeneracja główek)
  • 8 tulei + nowe uszczelki
  • 8 tłoków + nowe sworznie + nowe pierścienie + nowe zabezpieczenia
  • kompletna regeneracja klawiatur zaworowych
  • nowe uszczelniacze zaworów
  • 8 kompletów nowych uszczelek góry silnika
  • regeneracja pompy wtryskowej (nowe uszczelnienia + nowe sekcje)
  • regeneracja pompy wspomagania
  • regeneracja pompy wodnej
  • regeneracja sprężarki powietrza
  • nowe 4 lub 5-cio otworowe końcówki wtryskiwaczy (dokładniejsze spalanie, mniej dymu, równiejsza praca) - dobór końcówek zależy od zastosowania silnika
  • Nowe, oryginalne, rosyjskie turbosprężarki
  • Nowa, oryginalna, rosyjska pompka paliwa niskiego ciśnienia
  • Wariant ze sprzęgłem:
  • Nowe, oryginalne, Rosyjskie tarcze sprzęgłowe
  • Nowy, oryginalny, Rosyjski docisk sprzęgła
  • Nowa, oryginalna, Rosyjska pełna tarcza pośrednia
Nie sposób wymienić wszystkie czynności wykonywane przy remoncie silnika. We wszystkich przypadkach kiedy element jest zużyty - zostaje on wymieniony na nowy. Nasze silniki jeżdżą w całym kraju - zaufało nam już ponad 400 firm z Polski. Cena jaką proponujemy za cały remont jest niemożliwa do osiągnięcia przy próbie remontu na własną rękę. Dodatkowo pojawia się ryzyko popełnienia błędu i problemów podczas uruchomienia silnika. Na życzenie możemy odremontować silnik klienta - aczkolwiek czas oczekiwania na silnik może wydłużyć się o tydzień.



Zdjęcia silnika Kamaz Turbo


Zobacz więcej zdjęć


Cena silnika Turbo
10 500zł netto + zwrot starego


Cena silnika Turbo ze sprzęgłem:
11 500zł netto + zwrot starego


telefon


Podstawowe warunki gwarancji

Dokładne ustawienie zapłonu w silniku, który nie jest zamontowany na samochodzie jest rzeczą awykonalną. Dlatego też warunkiem koniecznym wymiany starego silnika na nowy powinna być umiejętność regulacji zapłonu. Zapłon w remontowanych przez nas silnikach jest ustawiany na znaki fabryczne i każdorazowo po montażu silnika na samochodzie wymaga regulacji przez osobę do tego przeszkoloną. Nie ustawienie zapłonu, praca na tzw. spalaniu stukowym, późniejsze awarie powstałe w skutek takiej pracy, inne awarie spowodowane błędem przy regulacji zapłonu lub jej brakiem będą usuwane na koszt Klienta.

Przy wymianie silnika na nowy należy dokładnie sprawdzić czystość i szczelność układu dolotowego (koniecznie wymienić filtr powietrza), układu chłodzenia oraz układu zasilania - paliwowego. Reklamacje spowodowane przegrzaniem, ciałami obcymi (np. piaskiem), „lewym powietrzem” lub zanieczyszczonym filtrem powietrza/paliwa nie będą uwzględniane. Spotkaliśmy się już z przypadkami kiedy zakładany przez Klienta kolektor poprzeczny z wyjściem na bok był zabrudzony do tego stopnia, że brud z wnętrza odrywał się płatami.

Silnik Kamaza jest silnikiem wysokoobrotowym. Dociera się przy 2000 obr/min - czyli przy normalnej codziennej pracy. Bezpośrednio po wymianie silnika - nie należy przeładowywać samochodu lub wysyłać go w trudny teren. Docieranie silnika na niskich obrotach może przejawiać się spalaniem oleju i pojawieniem się go w okolicy kolektorów wydechowych (np. przy zastosowaniu silnika w dźwigach). Jest to normalne zachowanie wysokoobrotowego diesla.

Okres gwarancji jest wyznaczany na podstawie faktury VAT. Na życzenie Klienta gwarancję możemy wystawić pisemnie.



Odbiór / Transport

Silniki dostarczamy na terenie całego Kraju. Proces transportu silnika w obie strony jest bardzo prosty - na wymianę silników wystarcza jeden dzień. Koszt transportu silnika to tylko 420zł netto w obie strony (nowy do Państwa, stary od Nas). Część klientów "z bliska" odbiera towar osobiście - tak jest jeszcze taniej. Można też umówić się na montaż silnika w naszym warsztacie.



Uwaga!
• Stary silnik przed wysłaniem należy dokładnie umyć!!!
• Należy usunąć wszelkie płyny ustrojowe (olej, wodę/borygo).
• Należy usunąć wkłady filtrów oleju i zlać olej z silnika i baniek.

Pakowanie silnika: Silnik, przy pomocy wózka lub innego dźwigu należy ułożyć lewym bokiem (stroną gdzie nie ma filtrów) na Euro-palecie. W okolicach kolektora wydechowego i tylnej obudowy należy podłożyć drewniane kliny. Następnie silnik należy przywiązać do palety taśmą poliestrową, drutem lub sznurkiem. Kolejnym krokiem jest owinięcie silnika przymocowanego do palety folią "streach" (czyt. strecz). W ten sposób przygotowany silnik należy wysyłać. Proszę też przed wysyłką sprawdzić czy zapakowany silnik wytrzyma transport. Więcej zdjęć już wkrótce.

fot. Pakowanie silnika

Kontakt

PUH Górmax Grzegorz Górski
ul. Białostocka 54
16-030 Ogrodniczki

Godziny pracy: Poniedziałek - Piątek: 7:15 - 16:15
Sobota: 8:00 - 12:00

Telefony:
Biuro: (085) 7183 367
Fax: (+48) 085 7108 056
Komórkowy: (+48) 600 231 016

Kontakt e-mail: info@czesci-kamaz.pl


Napisz do nas

Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych kierowców i właścicieli samochodów marki Kamaz.


Więcej zdjęć silników / przygotowanie starego silnika do zwrotu

Proszę uważnie przyjrzeć się silnikom i zwrócić uwagę na to co należy zdjąć ze starego silnika przed zwrotem. Elementy pozostawione lub zdjęte z silnika są celowo. Wysłanie silnika bardziej lub mniej kompletnego przez różnice konstrukcyjne Kamazów może uniemożliwić montaż nowego silnika w samochodzie.





Galeria zdjęć silnika Kamaz Turbo